„Cartea pe care o tineti in mana se numeste Vanzari 2.0. Punct si de la capat, iar titlul cartii spune tot. Situatia este de asa natura incat trebuie sa punem punct la felul in care lucram pana acum si sa o luam de la inceput. De la inceput, dar de la alt inceput, cu o noua abordare. Nu cu Vanzari 1.13.14, nu! Cu Vanzari 2.0!
intrebare. A facut cineva cursuri de Vanzari 2.0? Nu? Nimeni? Nici eu, multumesc. Nici Adrian Cioroianu si niciunul dintre autorii care au scris in aceasta carte. Cu toate astea, fiecare capitol al cartii este o ilustrare a acestei noi abordari, o abordare bazata totusi pe cunostintele teoretice si pe experienta practica pe care autorii cartii le-au acumulat pana acum si pe care le-au folosit si in vechiul sistem. Este ca atunci cand desfaci in bucati un autobuz LEGO, construit dupa schita producatorului, si cu aceleasi piese construiesti un avion dupa o schita care este doar in mintea ta. in vremuri complicate, mereu schimbatoare, nesigure si neclare suntem mereu pusi in situatia de a construi avioane din autobuze. Singuri, fiindca nu are cine sa ne invete.
Vanzari 2.0 este despre creativitate. Ca sa putem spune despre solutiile pe care le gasim pentru clientii nostri ca sunt creative, ele trebuie sa indeplineasca cateva criterii: sa fie deosebite de cele construite de alti vanzatori, sa aduca valoare, sa nu mai fi fost folosite in trecut de altii si sa indeplineasca noile nevoi ale clientilor.” – Viorel Tascau, iulie, 2020
ISBN: 978-606-949-030-3