Volumul 12 – Realizarea instruirii ca activitate de predare-invatare-evaluare, este ultimul in cadrul celui de-al doilea modul propus de Colectia Concepte fundamentale in Pedagogie, modul de studiu intensiv care are in vedere Teoria generala a instruirii/Didactica generala. Analiza propusa in acest volum este realizata din perspectiva istorica, teoretica si practica.
in aceeasi colectie:
- Pedagogie/stiintele Pedagogice/stiintele Educatiei
- Educatia. Concept si analiza
- Finalitatile educatiei
- Continuturile si formele generale ale educatiei
- Sistemul de educatie/ invatamant
- Instruirea/ Procesul de invatamant
- Formele de organizare a instruirii/ Procesului de invatamant
- Obiectivele instruirii/ Procesului de invatamant
- Continuturile instruirii/ Procesului de invatamant
- Metodologia instruirii in cadrul procesului de invatamant
- Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant
- Realizarea instruirii ca activitate de predare-invatare-evaluare
- Curriculum
- Fundamentele curriculumului
- Domeniile curriculumului
- Constructia curriculumului
- Proiectarea curriculara a lectiei
ISBN: 978-606-048-009-9