Cartea domnului Andrei Badin este o pledoarie atent fundamentata stiintific, relevant si consistent ilustrata operational, care mai pune o caramida solida la constructia ansamblului de concepte, instrumente si tehnici de marketing care pot si trebuie sa fie folosite pe piata culturala.
Parcugandu-i pagini, cititorul calatoreste pe taramul marketingului de la concept catre strategie trecand prin piata culturala si descoperind consumatorul cultural si comportamentul sau, apoi poposind pentru a explora combinatiile posibile de produse, preturi, distributie si promovare pe care orice entitate care ofera bunuri, servicii, evenimente si activitati culturale le poate asambla pentru a raspunde nevoilor pietei si a le satisface. Utila deopotriva celor care invata si cerceteaza, dar mai ales celor care se straduiesc sa-l puna in practica, lucrarea este un adevarat demers de marketing cultural pentru care atat autorul, cat si editorul merita aprecierea noastra.
– Prof. univ. dr. Calin Veghes, Decanul Facultatii de Marketing, Academia de Studii Economice din Bucuresti
ISBN: 9786062812850