in contextul actual, entitatile economice sunt interesate in a se adapta cat mai bine cu putinta nevoilor sociale ale comunitatii in care traim, astfel ca, lucrarea de fata se bazeaza pe o temeinica documentare teoretica si practica, valorificand in egala masura experienta autorilor din acest domeniu al economiei romanesti. Materialul documentar sintetizat in cadrul acestei lucrari de specialitate prezinta complexitatea si implicit dimensiunea acestui domeniu vast al managementului costurilor. Prin aceasta lucrare propunem solutii practice privind implementarea unor concepte sau practici de afaceri menite a spori contributia la dezvoltarea stiintifica si aportul de cunostinte la nivel academic si de mediu de afaceri. Emiterea unor decizii manageriale corect fundamentate au la baza informatii solide al caror furnizor principal, contabilitatea de gestiune, joaca un rol esential in stabilirea strategiilor de afaceri viitoare si adaptarea la mediul de afaceri, imaginea si reputatia companiilor. Din acest motiv, consideram continutul acestei lucrari drept un punct de plecare solid in identificarea raspunsurilor la cerintele mediului de afaceri si tuturor partilor interesate in dezvoltarea unor relatii multilaterale de comunicare si interactionare, prin care castigul este reciproc.
ISBN: 9786062812607